WAT GEBEURT ER NADAT IK EEN BESTELLING VIA DE WEBWINKEL GEDAAN HEB?

U kunt alle producten die wij online hebben staan bestellen door op de winkelwagen button te klikken of een offerte aan te vragen. 

HOE WERKT DE BETALING

Op onze website kunt u online een bestelling plaatsen of een offerte aanvragen. Na de online bestelling of aanvraag neemt een van onze vestigingen direct contact met u op over de levertijd en betaling.

WAT IS DE ORDERSTATUS VAN MIJN BESTELLING?

U kunt op de hoogte blijven van de status van uw order. Wilt u uw orderstatus bekijken?

WAT MOET IK DOEN ALS EEN PRODUCT NIET AAN MIJN VERWACHTINGEN VOLDOET?

Indien u een artikel online hebt besteld, dan heeft u als klant recht om uw bestelling binnen 14 dagen in orginele verpakking te retouneren. Dit gebeurt altijd in overleg met een Keukenshuis vestiging. Bekijk hier alle contactgegevens van al onze winkels.

BEZORGING 

WAT IS DE LEVERTIJD VAN EEN KEUKEN?

Wij kunnen onze keukens leveren met een gemiddelde levertijd van slechts 5 weken! Heeft u de keuken bijvoorbeeld pas volgend jaar nodig? Dat is ook geen probleem: wij leveren de keuken wanneer u wilt voor de op dit moment geldende prijzen. Wilt u de keuken toch liever niet zelf monteren dan kunnen wij u uiteraard in contact brengen met erkende betrouwbare monteurs.

WAT IS DE LEVERTIJD OP DE PRODUCTEN?

Sommige artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar. De meeste artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. U krijgt na uw bestelling een bevestiging van een van onze vestigingen die u op de hoogte brengen van de levertijd.  De levertijd is enigzins afhankelijk van de desbetreffende leverancier. 

BETAAL IK BEZORGKOSTEN ALS IK MIJN BESTELLING KOM AFHALEN?

Nee, vanzelfsprekend betaal je bij het zelf ophalen van apparatuur geen bezorgkosten. De betalingen vindt in een van onze vestigingen plaats. Heeft u nog vragen mail ons op info@keukenshuis.nl